my chocolate diary

Friday 11 November 2011

11.11.11

pagi ni aku datang keje dari kampung dengan menaiki bas..dalam bas ada ckit penumpang je..mungkin semua org cuti pada tarikh istimewa ini..11.11.2011..di ofis pun ramai yg cuti termasuklah partner aku kat sebelah asyik sibuk dgn keje part time ye..keje butik pengantin..ramai pasangan yang berkahwin pada hari ni..sesiapa yang birthday hari nie pun best kan..happy birthday..baby-baby yang lahir pada tarikh 11.11.11 ni pun sungguh istimewa..erm..aku je yang rasa tak best hari ni coz demam dan sakit kepala..keje ofis pulak semakin bertambah banyak..entah datang dari mana?? nak kata aku suka postponed keje,itu tak mungkin coz itu bukan habit aku..penat dgn keje, penat dgn persediaan wedding..erm..i am so tired..

No comments:

Post a Comment